HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lansman sonrası fiyatlar bir yerine iki rakamını değiştirin o zaman ki gerçek fiyatı




Hocam yeni gelecek hükümet enflasyonu nasıl düşürecek sorun bu TL değer mi kazanacak yoksa Amerika fed uyguladığı gibi biz de uygular mıyız yoksa fas politikasından mı uygularız
İktidar değişsede değişmesede faizler artacak bu sistemin sürdürülebilirliği yok aksi halde zamanında bunla inatlaşanları gördük. Önceden 1 dolar 1 tl idi ve 1 dolar 1.000.0000 TL oldu. Bu faiz politikasyıla mevcut hükümet veya gelecek hükümet inatlaşmaya devam ederse bir sabah kalkarız dolar 30 tl ertesi gün 50 tl bu şekilde gider önceden bu ülke bunu yaşadı. Ben bu sahte cennetin seçime kadar olduğunu düşünüyorum seçim sonrası hangi hükümeet olursa olsun mevcut veya muhalefet eski ekonomi politikasına dönecektir.