kesinlikle katıldığım bir yorum oldu bu bunlar kendi içinde Mehmet Şimşek getirmeyi bile planlıyor sözde güya eskiye dönüşün sinyallerini verecekler gibi işte kim olursa olsun bu durum sürdürülemez fas politikası. O yüzden araç ve ev fiyatları balon görüşündeyim. Bir önceki yorumumda Çin komünist Cumhuriyetinde bir araba alana bir araba hediye ediyorlar yani ben çık krizine inanmıyorum ve yeni hükümet geldiğinde en son bir hafta önce elektrikli araçlara Çinden gelenlere %40 ÖTV uygulandı sırf bu togg üretin şirketler kazansın diye. Zaten millet ittifakının tüm partileri bu araçlara ÖTV konusunda karşı olduklarını dile getirdiler.
İktidar değişsede değişmesede faizler artacak bu sistemin sürdürülebilirliği yok aksi halde zamanında bunla inatlaşanları gördük. Önceden 1 dolar 1 tl idi ve 1 dolar 1.000.0000 TL oldu. Bu faiz politikasyıla mevcut hükümet veya gelecek hükümet inatlaşmaya devam ederse bir sabah kalkarız dolar 30 tl ertesi gün 50 tl bu şekilde gider önceden bu ülke bunu yaşadı. Ben bu sahte cennetin seçime kadar olduğunu düşünüyorum seçim sonrası hangi hükümeet olursa olsun mevcut veya muhalefet eski ekonomi politikasına dönecektir.