Gayet güzel, Menü öğelerin hoverlarında radius olması iyi olmuş. Sadece responsive'de Signed in kısmı bold olması biraz göz tırmalıyıcı gibi geldi.
Web görünümünde ise pek söylenecek birşey yok çünkü fazla element yok

Sadece ortadaki uyarı kısmında sağ tarafta bulunan avatarın opacity sini yarı yarıya düşürebilirsen ve birkaç tık büyütebilirsen belki daha şık olabilir.