puremoment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel, Butonların geçişleri yumuşak olması iyi. Sadece responsive'de Signed in kısmı bold olması biraz göz tırmalıyıcı gibi geldi.
Web görünümünde ise pek söylenecek birşey yok çünkü fazla element yok Sadece ortadaki uyarı kısmında sağ tarafta bulunan avatarın opacity sini yarı yarıya düşürebilirsin belki daha şık olabilir.
Teşekkür ederim hocam