• 12-03-2023, 16:39:45
    #1
    Merhabalar

    Anayolda dümdüz giderken araçlara sürekli makas atan bir araç bize çarpıp ardından kaçmaya çalışıyor bu süreçte bizim araba çarpmanın etkisiyle birlikte 3 şerit birden değiştiriyor taklaya kadar yolumuz var gibiydi çok şükür zar zor topladık ve o kaçan arabayı bulup durdurduk.
    Gerekli tutanak işlemlerini gerçekleştirdik fakat bu süreçte şoföre trafik polisi hiçbir şey yapmadı. Ölüm olmadığı sürece bir şey yapılamıyormuş.
    Açıkçası bu durumdan pek razı değilim bizi bu duruma sokan diğer arabaya ne gibi yaptırımlar uygulayabiliriz?
    Teşekkürler
  • 12-03-2023, 16:41:10
    #2
    socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Anayolda dümdüz giderken araçlara sürekli makas atan bir araç bize çarpıp ardından kaçmaya çalışıyor bu süreçte bizim araba çarpmanın etkisiyle birlikte 3 şerit birden değiştiriyor taklaya kadar yolumuz var gibiydi çok şükür zar zor topladık ve o kaçan arabayı bulup durdurduk.
    Gerekli tutanak işlemlerini gerçekleştirdik fakat bu süreçte şoföre trafik polisi hiçbir şey yapmadı. Ölüm olmadığı sürece bir şey yapılamıyormuş.
    Açıkçası bu durumdan pek razı değilim bizi bu duruma sokan diğer arabaya ne gibi yaptırımlar uygulayabiliriz?
    Teşekkürler
    Maddi hasarlı kazalarda polis tutanak tutmuyor, keşke kafamı direksiyona vurdum vs gibi bir şeyler söyleyip tutanak tuttursaydınız
  • 12-03-2023, 16:48:03
    #3
    Hocam tutanağı siz değil polise tutturacaktınız aracın vurup kaçtığını belirtecektiniz hasarın yanı sıra trafiği tehlikeye sokacak hareketde bulunmaktan işlem görülecekti yüksek tutarlı cezai işlemin yanı sıra ehliyetine 6 ay kadar el konulması aracın trafikten aynı süre ile men edilmesi gibi söz konusu olabilirdi
  • 12-03-2023, 16:52:07
    #4
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maddi hasarlı kazalarda polis tutanak tutmuyor, keşke kafamı direksiyona vurdum vs gibi bir şeyler söyleyip tutanak tuttursaydınız
    İlk defa başıma geldi hocam fakat bilgi için teşekkür ederim
    logomerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tutanağı siz değil polise tutturacaktınız aracın vurup kaçtığını belirtecektiniz hasarın yanı sıra trafiği tehlikeye sokacak hareketde bulunmaktan işlem görülecekti yüksek tutarlı cezai işlemin yanı sıra ehliyetine 6 ay kadar el konulması aracın trafikten aynı süre ile men edilmesi gibi söz konusu olabilirdi
    Polisi aradık hocam aranızda halledin tutanak tutun dedi ölüm olmadığı müddetçe gelemiyoruz tarzı bir açıklama yaptı uygulama üzerinden tuttuğumuz tutanaksa makas attığı şeklinde kaydettik ama böyle başı boş bırakılması hiç içime sinmediğinden bu adamı rahatsız etmek istiyorum
  • 12-03-2023, 16:53:24
    #5
    Geçmiş olsun. İnşahllah kimsenin canını yakmadan kendilerini yok eder faydasızlar.