Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maddi hasarlı kazalarda polis tutanak tutmuyor, keşke kafamı direksiyona vurdum vs gibi bir şeyler söyleyip tutanak tuttursaydınız
İlk defa başıma geldi hocam fakat bilgi için teşekkür ederim
logomerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tutanağı siz değil polise tutturacaktınız aracın vurup kaçtığını belirtecektiniz hasarın yanı sıra trafiği tehlikeye sokacak hareketde bulunmaktan işlem görülecekti yüksek tutarlı cezai işlemin yanı sıra ehliyetine 6 ay kadar el konulması aracın trafikten aynı süre ile men edilmesi gibi söz konusu olabilirdi
Polisi aradık hocam aranızda halledin tutanak tutun dedi ölüm olmadığı müddetçe gelemiyoruz tarzı bir açıklama yaptı uygulama üzerinden tuttuğumuz tutanaksa makas attığı şeklinde kaydettik ama böyle başı boş bırakılması hiç içime sinmediğinden bu adamı rahatsız etmek istiyorum