Ticaret Mesajı Gönderir Misiniz Mesaji
16
●522
- 10-03-2023, 00:02:46Ticaret puanı gönderen kişi ilgili konunun linkinin filan da yapıştırması gerekiyor konuya, ama cevap verenin işi daha kolay. Ondan dolayı istemiş olabilirler. Yeni başlayanlar için olumsuz karşılanmaması lazım keza ticaret puanı olmadan bazı satış konularını açamıyorlar hocam.
- 10-03-2023, 00:02:48Bu ticaret puanı gönderirken işim var diyip haftalarca işi bitmeyenlere ne olacak hem isteyip hemde 2-3 hafta işi bitmeyenler var sanki atomu parçalayacak
- 10-03-2023, 00:03:24Kardeşim mevzu senin gönderip onun göndermesi değil olayı çocuk oyunu gibi görmektense çıkıp ticaret puanı atmak daha beyefendiliğe girer, bırak o atmasın sen kullandığın platformu sonuna kadar doğru kullan bırak o kullanmasın.Herkes böyle düşünürse bir süre sonra yozlaşan düşünceler düzelmeye başlayacaktır emin ol.batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2023, 00:03:29Ben yazmasında eleştiri bulmuyorum. Eve geçince ticaretinize dönüş sağlarım yazıyorum. Bakıyorum ki ticaret puanını göndermemiş. Neden ilk gönderen ben olmak zorundayım. Benim eleştirdiğim konu ticaret puanını önemseyen biri ticaret puanı göndermeyi de bilmeli. Tek taraflı yapılan bir şey değil ticeretnecipbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2023, 00:05:23Aynen dostum hakaret et ticaret puanı göndermeyenlere. Beyfendilikmiş göndermekbugrajk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2023, 00:07:00genel yazdım hocam dediğiniz de haklısınız fakat bunda düşüncem de şu şekilde açıkcası;batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işi kim verdiyse, öncelikle o trade atmalı gibi geliyor bana. işinden memnun kalmış mı iyi mi kötü detaylıca yazıp trade atmalı.
sonrasında diğer kişi geri dönüş sağlamalı çünkü zaten x kişisi gelip bana bunu satar mısın demiş, sonrasında w kişiside satmış. sattıktan sonra çok güzel aldı valla diye trade mi atacak
x kişisi atmalı, şu ürünü aldım çok iyiydi sağ olun vs, sonrasında w kişiside tradee dönüş yapıcak. tabii bu kendi naçizane düşüncem. - 10-03-2023, 00:09:56kendimde atarım karsı tarafında atmasını isterim . yapılan ticaretin memnuniyetin belirtilmesi ve bunun istenmesi gayet normal tabiki KARŞILIKLI olmak kaydıyla.

