bugrajk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim mevzu senin gönderip onun göndermesi değil olayı çocuk oyunu gibi görmektense çıkıp ticaret puanı atmak daha beyefendiliğe girer, bırak o atmasın sen kullandığın platformu sonuna kadar doğru kullan bırak o kullanmasın.Herkes böyle düşünürse bir süre sonra yozlaşan düşünceler düzelmeye başlayacaktır emin ol.
Aynen dostum hakaret et ticaret puanı göndermeyenlere. Beyfendilikmiş göndermek