Ticaret puanı gönderen kişi ilgili konunun linkinin filan da yapıştırması gerekiyor konuya, ama cevap verenin işi daha kolay. Ondan dolayı istemiş olabilirler. Yeni başlayanlar için olumsuz karşılanmaması lazım keza ticaret puanı olmadan bazı satış konularını açamıyorlar hocam.