• 10-03-2023, 00:02:46
    #10
    Ticaret puanı gönderen kişi ilgili konunun linkinin filan da yapıştırması gerekiyor konuya, ama cevap verenin işi daha kolay. Ondan dolayı istemiş olabilirler. Yeni başlayanlar için olumsuz karşılanmaması lazım keza ticaret puanı olmadan bazı satış konularını açamıyorlar hocam.
  • 10-03-2023, 00:02:48
    #11
    yilmazsocial.com
    Bu ticaret puanı gönderirken işim var diyip haftalarca işi bitmeyenlere ne olacak hem isteyip hemde 2-3 hafta işi bitmeyenler var sanki atomu parçalayacak
  • 10-03-2023, 00:03:24
    #12
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolandırıcıliklar genelde yüksek ticaret puanlı hesaplarla yapılıyor artık. Ticaret denen şey tek taraflı mi oluyor? Neden ben gönderiyorum o gönderemiyor?
    Kardeşim mevzu senin gönderip onun göndermesi değil olayı çocuk oyunu gibi görmektense çıkıp ticaret puanı atmak daha beyefendiliğe girer, bırak o atmasın sen kullandığın platformu sonuna kadar doğru kullan bırak o kullanmasın.Herkes böyle düşünürse bir süre sonra yozlaşan düşünceler düzelmeye başlayacaktır emin ol.
  • 10-03-2023, 00:03:29
    #13
    necipbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticaret sonrası traed atar mısınız diye sorulur bence ya, açıkcası ben her defasında satışını yaptığım konunun linkini atıp tecrübelerinizi paylaşıp trade atabilir misiniz diyorum. ama pozitif trade atın veya iyi yorum atın konuma övün vs demiyorum yani, tecrübelerini paylaşmalarını söylüyorum hem trade için hem yorum için. böylece diğer kullanıcılar da bu yorumlara veya sizle iş yaparken trade açıklamalarına bakıp fikir sahibi olabilir. kötüyse kötü desin yada şu konuda iyi ama şu konuda kötü desin. böylece bana da yapamayacağım veya iyi yapmadığım bir iş gelmez. çok iyi yaptığım iş gelir. düşüncem böyle. yararlı buluyorum. ticaret yapan herkes trade yorum ile fikirlerini belirtmeli diğer kullanıcıların fikir edinmesi için.
    Ben yazmasında eleştiri bulmuyorum. Eve geçince ticaretinize dönüş sağlarım yazıyorum. Bakıyorum ki ticaret puanını göndermemiş. Neden ilk gönderen ben olmak zorundayım. Benim eleştirdiğim konu ticaret puanını önemseyen biri ticaret puanı göndermeyi de bilmeli. Tek taraflı yapılan bir şey değil ticeret
  • 10-03-2023, 00:05:23
    #14
    bugrajk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim mevzu senin gönderip onun göndermesi değil olayı çocuk oyunu gibi görmektense çıkıp ticaret puanı atmak daha beyefendiliğe girer, bırak o atmasın sen kullandığın platformu sonuna kadar doğru kullan bırak o kullanmasın.Herkes böyle düşünürse bir süre sonra yozlaşan düşünceler düzelmeye başlayacaktır emin ol.
    Aynen dostum hakaret et ticaret puanı göndermeyenlere. Beyfendilikmiş göndermek
  • 10-03-2023, 00:07:00
    #15
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yazmasında eleştiri bulmuyorum. Eve geçince ticaretinize dönüş sağlarım yazıyorum. Bakıyorum ki ticaret puanını göndermemiş. Neden ilk gönderen ben olmak zorundayım. Benim eleştirdiğim konu ticaret puanını önemseyen biri ticaret puanı göndermeyi de bilmeli. Tek taraflı yapılan bir şey değil ticeret
    genel yazdım hocam dediğiniz de haklısınız fakat bunda düşüncem de şu şekilde açıkcası;
    işi kim verdiyse, öncelikle o trade atmalı gibi geliyor bana. işinden memnun kalmış mı iyi mi kötü detaylıca yazıp trade atmalı.
    sonrasında diğer kişi geri dönüş sağlamalı çünkü zaten x kişisi gelip bana bunu satar mısın demiş, sonrasında w kişiside satmış. sattıktan sonra çok güzel aldı valla diye trade mi atacak
    x kişisi atmalı, şu ürünü aldım çok iyiydi sağ olun vs, sonrasında w kişiside tradee dönüş yapıcak. tabii bu kendi naçizane düşüncem.
  • 10-03-2023, 00:09:56
    #16
    kendimde atarım karsı tarafında atmasını isterim . yapılan ticaretin memnuniyetin belirtilmesi ve bunun istenmesi gayet normal tabiki KARŞILIKLI olmak kaydıyla.
  • 10-03-2023, 00:29:08
    #17
    Hocam gene normal demiş şahsen gönderir misiniz diye soran arkadaş çünkü bana gelenler böyle değil gönder diyenler bile var 😁