5-6 ay önce paket bağlattım, bir şube beni aramıştı
Bugün bir numara daha beni aradı
yine aynı şekilde ücretsiz paket hakkınız var tanımlayalım mı diye sordular. Hayır istemiyorum çünkü ücretli bu siz beni kandırıyorsunuz dedim, kadın hayır süperonline'dan arıyoruz diyip teyit amaçlı sms gönderdi
sms'in içeriğide şu: sadece müşteri numaram yer alıyor. Bunu her şube göndertebilir aklında beni kandırmaya çalışıyordu, ısrarla hemde. Sonra yüzüne kapattım.Sizide ararlarsa bilginiz olsun kanmayın sakın.