Merhaba,
5-6 ay önce paket bağlattım, bir şube beni aramıştı tivibu tv plus vs paket ücretsiz demişti, güvenmedim direkt 532'yi aradım. Paketin ücretli olduğunu ve beni arayanın şube olduğunu söylemişlerdi. Her neyse şube beni tekrar aradı, durumu anlattım ve sadece kusura bakmayın demişti, bende kusura bakıyorum diyip kapatmıştım.

Bugün bir numara daha beni aradı yine aynı şekilde ücretsiz paket hakkınız var tanımlayalım mı diye sordular. Hayır istemiyorum çünkü ücretli bu siz beni kandırıyorsunuz dedim, kadın hayır süperonline'dan arıyoruz diyip teyit amaçlı sms gönderdi sms'in içeriğide şu: sadece müşteri numaram yer alıyor. Bunu her şube göndertebilir aklında beni kandırmaya çalışıyordu, ısrarla hemde. Sonra yüzüne kapattım.
Sizide ararlarsa bilginiz olsun kanmayın sakın.