Selamlar,
depremzedeler harç ücreti alınmıyor. Bende de borç görünen 750 tl silinmiş fakat katkı payı kısmı duruyor. Bu katkı payını ödüyor muyuz?
Ata AÖF Depremzede Harç Ücreti Hakkında
4
●176
- 07-03-2023, 23:39:38Rica ederim hocam.GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not: siz nasılsınız? Ankara' ya alışabildiniz mi? - 08-03-2023, 01:17:38Teşekkürler hocam çok şükür iyiyiz. Aklımız hala geldiğimiz yerde olsa da, çadırda, konteynırda yaşayan insanlar olduğu sürece bunlar dert sayılmaz.KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle