KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim hocam.
Not: siz nasılsınız? Ankara' ya alışabildiniz mi?
Teşekkürler hocam çok şükür iyiyiz. Aklımız hala geldiğimiz yerde olsa da, çadırda, konteynırda yaşayan insanlar olduğu sürece bunlar dert sayılmaz.