4.8/4.5'lik deprem bir taşma gerçekleştirmez. O bölgede kıyı çökmeleri olmakta. Ek olarak bölgede rüzgar mevcut. Orada yaşayan tanıdıklar ile görüştüm. Sürekli sorun yaşanan bir bölgeymiş orası.
Oralar'da yaşayıp depreme yoranlar'da var. O bölgede olmadığım için kimseye net bir şey söyleyemiyorum maalesef..
Muhtemelen bu kadar büyük iki depremden sonra kara kütleleri oturuyor, normal. birkaç sene süreceği söyleniyor illaki depreme gerek yok parça parça oturacak.
Muhtemelen bu kadar büyük iki depremden sonra kara kütleleri oturuyor, normal. birkaç sene süreceği söyleniyor illaki depreme gerek yok parça parça oturacak.