Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen bu kadar büyük iki depremden sonra kara kütleleri oturuyor, normal. birkaç sene süreceği söyleniyor illaki depreme gerek yok parça parça oturacak.
Umarım öyledir.

MrPrincex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rüzgar uyarısı verilmişti gaziantep için büyük ihtimalle ordada vardır yarın dikkat edin.