Anket En Çok Hangi Dersi Seviyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 52
En Çok Hangi Dersi Seviyorsunuz ?
MATEMATİK
%34,62 (18 Oy)
FEN VE TEKNOLOJİ
%17,31 (9 Oy)
YABANCI DİL
%32,69 (17 Oy)
SOSYAL BİLGİLER (İNKİLAP TARİHİ)
%11,54 (6 Oy)
BEDEN EĞTİMİ
%23,08 (12 Oy)
RESİM
%9,62 (5 Oy)
TEKNOLOJİ VE TASARIM
%19,23 (10 Oy)
MÜZİK
%9,62 (5 Oy)
KAYNAYAN DERS
%23,08 (12 Oy)
BOŞ DERS
%51,92 (27 Oy)
DİĞER
%19,23 (10 Oy)
  • 17-04-2009, 22:19:27
    #19
    1- Tarih
    2- Mat

    Çok basit ve kıyak dersler diğerleri sadece canımı sıkıyor
  • 18-04-2009, 15:44:13
    #20
    Üyeliği durduruldu
    biri -rep vermiş kim olduğunu söylemiyim ''bide silver üye olacak''
    Acaba silver üyeliğin ne demen olduğunu biliyor mu ?
  • 18-04-2009, 16:25:52
    #21
    hrngndz yazmış ya ben attım diye.
  • 19-04-2009, 00:02:01
    #22
    Üyeliği durduruldu
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hrngndz yazmış ya ben attım diye.
    onun verdiği başka
  • 19-04-2009, 04:49:48
    #23
    matematik vazgeçilmezim lise dönemi hastalık gibiydi
  • 19-04-2009, 11:16:24
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ben kaynayan dersten, boş dersten aldığım tadı alamıyorum..
  • 19-04-2009, 11:25:03
    #25
    En sevdiğim ders; Matematik - Boş ders.
  • 19-04-2009, 13:34:33
    #26
    beden eğitimi - yabancı dil

    rusca-ingilizce-ispanyolca

    ilk ikiyi hallettik sayılır ispanyolca kaldı


    herzaman yabancı dil merakım olmuştur
  • 19-04-2009, 13:46:54
    #27
    Üyeliği durduruldu
    keşke Edebiyat felanda koysaydın