Anket En Çok Hangi Dersi Seviyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 52
En Çok Hangi Dersi Seviyorsunuz ?
MATEMATİK
%34,62 (18 Oy)
FEN VE TEKNOLOJİ
%17,31 (9 Oy)
YABANCI DİL
%32,69 (17 Oy)
SOSYAL BİLGİLER (İNKİLAP TARİHİ)
%11,54 (6 Oy)
BEDEN EĞTİMİ
%23,08 (12 Oy)
RESİM
%9,62 (5 Oy)
TEKNOLOJİ VE TASARIM
%19,23 (10 Oy)
MÜZİK
%9,62 (5 Oy)
KAYNAYAN DERS
%23,08 (12 Oy)
BOŞ DERS
%51,92 (27 Oy)
DİĞER
%19,23 (10 Oy)
  • 17-04-2009, 00:29:01
    #10
    bi git ders falan çalış sen, resim çiz, hadi bakim.
  • 17-04-2009, 00:31:22
    #11
    Ortaokulda'da lisede'de dersin hocasına göre dersi severdim. Kimi derste uyurken kimi derste hoca bana söz hakkı vermedi diye hocaya küserdim, derste normal'in on kat üstünde performans gösteririrdim.
  • 17-04-2009, 12:33:18
    #12
    Hocasını seviyorsam farketmez .
  • 17-04-2009, 14:21:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    delidana tüm dersleri seviyor
  • 17-04-2009, 16:19:05
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaynayan ders oldumu bir başka
  • 17-04-2009, 16:24:24
    #15
    -rep atan niye atmış anlamadım.(bana değil konu sahibine)
  • 17-04-2009, 21:34:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep atan niye atmış anlamadım.(bana değil konu sahibine)
    alışkanlık edenler var
  • 17-04-2009, 22:13:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Fizik.
  • 17-04-2009, 22:17:18
    #18
    boş ders - beden diğerlerinin hepsinden nefret ediyorum ömrüm boyunca nefret ettim