Merhaba, sonuçlanmış bir şikayet konusu ve haksız trade var.
Konu sonuçlanınca tradenin de silinmesi gerekirdi ama report etmem istendi.
3-4 gündür hiçbir bilgi verilmiyor kime ulaşacağım ben
Negatif Trade İle Hangi Moderatör ilgileniyor
10
●422
- 27-02-2023, 02:30:49
- 27-02-2023, 02:33:49Trade sildirme report sistemine geçtiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2023, 02:35:08Tradeyi kanıtlarla report etmeniz gerekli, kanıtlar var ise işlem sırasıyla devam ediyordur.
https://www.r10.net/sikayetim-var/34...cilmistir.html - 27-02-2023, 02:35:44Moderatörün sonuçlandırdığı bir şikayet konusu var hocam kanıta gerek yok linki ilettim direk report edipserLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2023, 02:36:3817 gün süreci bekledim yaklaşık 20 günde haklı bulundum kaldırıldı kişi bir daha ekledi. bir 7 gün daha beklerim kaldırılması için...
- 27-02-2023, 02:37:49Şikayet konusu sonuçlandığı zaman konuyu yöneten moderatörün bence tradeler için işlem sağlaması çok daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haksız bir trade var ve benim profilimde müşterilerim görebiliyor - 27-02-2023, 02:40:08Bugün bir konuya yazdım konudaki arkadaşın yazdığına bakın. Kişinin sürekli attığı - trade yüzünden alacak olduğum işten de oluyorum...Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

