Şikayet konusu sonuçlandığı zaman konuyu yöneten moderatörün bence tradeler için işlem sağlaması çok daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Haksız bir trade var ve benim profilimde müşterilerim görebiliyor
Bugün bir konuya yazdım konudaki arkadaşın yazdığına bakın. Kişinin sürekli attığı - trade yüzünden alacak olduğum işten de oluyorum...