• 25-02-2023, 08:48:37
    #1
    Selamlar. ben versiyon 24 kullandığım için maksimum 15'e kadar inebiliyorum. elimdeki dosyayı 13'e indirip bana atabilecek biri var mı? Saat erken olduğu için iş arkadaşlarımdan kimse ofise geçmedi henüz.
  • 25-02-2023, 08:54:23
    #2
    9:15 civarı atabilirim istersen
  • 25-02-2023, 08:55:02
    #3
    kahnimrus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9:15 civarı atabilirim istersen
    uygundur, dosyayı iletiyorum teşekkür ederim.