Elimdeki corel dosyasını v13'e çevirip bana atabilecek var mı?
2
●68
- 25-02-2023, 08:48:37Selamlar. ben versiyon 24 kullandığım için maksimum 15'e kadar inebiliyorum. elimdeki dosyayı 13'e indirip bana atabilecek biri var mı? Saat erken olduğu için iş arkadaşlarımdan kimse ofise geçmedi henüz.
- 25-02-2023, 08:55:02uygundur, dosyayı iletiyorum teşekkür ederim.kahnimrus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle