Selamlar. ben versiyon 24 kullandığım için maksimum 15'e kadar inebiliyorum. elimdeki dosyayı 13'e indirip bana atabilecek biri var mı? Saat erken olduğu için iş arkadaşlarımdan kimse ofise geçmedi henüz.