• 17-03-2023, 18:12:05
    #10
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın erken gelmesiyle birlikte polenler çiçek açmaya başladı ve bu durum ortaya çıktı sanırım. Gözlerde yanma ve sürekli hapşırma rahatsızlığı var. Bu durumu yaşayan kimler var başka ?
    Aile hekimine ilaç yazdırın ilacı var
  • 18-03-2023, 10:15:17
    #11
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun Bende 1 ay kadar kullanıyorum sonrasında geçiyor zaten ama kıştan bahara geçerken, yazdan sonbahara geçerken mutlaka kullanıyorum.
    Teşekkür ederim hocam. Ben verdiği ilacı kullandığımda da geçmedi. Yanlış hatırlamıyorsam adı deloday olması lazım ilacın. Bildiğin 1 yılı geçik süredir aralıksız grip gibiyim. Alerji testi yaptırdınız mı peki?
  • 18-03-2023, 10:21:53
    #12
    Aile hekimi banada deloday vermişti hiç bir işe yaramıyor açıkcası.
  • 18-03-2023, 10:54:27
    #13
    7/24 yaşıyorum polen molen tanımaz gözlerim
  • 18-03-2023, 13:00:24
    #14
    YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile hekimi banada deloday vermişti hiç bir işe yaramıyor açıkcası.
    Başka bir ilaç denediniz mi sonra
  • 18-03-2023, 13:29:25
    #15
    BthnSnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir ilaç denediniz mi sonra
    Şu an doktor arkadaşımın önerdiği ilaçtan kullanıyorum memnunum. Eğer sizin ki de işe yaramıyorsa doktorunuzla bir görüşün farklı alternatifler önericektir.
  • 18-03-2023, 13:39:43
    #16
    Platin üye
    Benim mevsim farketmeksizin hep böyle. Alerjik rinit var, ota b*ka hapşırıyorum, sümüklüyüm sürekli
  • 18-03-2023, 14:05:08
    #17
    geçmiş olsun en kötüsü saman nezlesi hayatımda 1 defa oldum 2 haftaya yakın zor geçti.
  • 18-03-2023, 14:22:39
    #18
    YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an doktor arkadaşımın önerdiği ilaçtan kullanıyorum memnunum. Eğer sizin ki de işe yaramıyorsa doktorunuzla bir görüşün farklı alternatifler önericektir.
    Sürekli mi kullanıyorsunuz? Bana verdiği ilacı verince bu tür ilaçlar 1 ay kullanılır hep kullanamazsın demişti. Tekrar bi doktora gitsem iyi olur sanırım herhangi bir ilaç kullanmıyorum çünkü.

    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim mevsim farketmeksizin hep böyle. Alerjik rinit var, ota b*ka hapşırıyorum, sümüklüyüm sürekli
    Benimki de öyle sanırım. Sadece baharda olur diye düşünüyordum ama bir buçuk yıldır sürekli ben de bu şekildeyim...

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun en kötüsü saman nezlesi hayatımda 1 defa oldum 2 haftaya yakın zor geçti.
    Keşke 2 haftayla kalsa hocam bizimki geçme de geçmiyor