Şu an doktor arkadaşımın önerdiği ilaçtan kullanıyorum memnunum. Eğer sizin ki de işe yaramıyorsa doktorunuzla bir görüşün farklı alternatifler önericektir.
Sürekli mi kullanıyorsunuz? Bana verdiği ilacı verince bu tür ilaçlar 1 ay kullanılır hep kullanamazsın demişti. Tekrar bi doktora gitsem iyi olur sanırım herhangi bir ilaç kullanmıyorum çünkü.
Benim mevsim farketmeksizin hep böyle. Alerjik rinit var, ota b*ka hapşırıyorum, sümüklüyüm sürekli
Benimki de öyle sanırım. Sadece baharda olur diye düşünüyordum ama bir buçuk yıldır sürekli ben de bu şekildeyim...
geçmiş olsun en kötüsü saman nezlesi hayatımda 1 defa oldum 2 haftaya yakın zor geçti.
Keşke 2 haftayla kalsa hocam bizimki geçme de geçmiyor