YakupTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an doktor arkadaşımın önerdiği ilaçtan kullanıyorum memnunum. Eğer sizin ki de işe yaramıyorsa doktorunuzla bir görüşün farklı alternatifler önericektir.
Sürekli mi kullanıyorsunuz? Bana verdiği ilacı verince bu tür ilaçlar 1 ay kullanılır hep kullanamazsın demişti. Tekrar bi doktora gitsem iyi olur sanırım herhangi bir ilaç kullanmıyorum çünkü.

semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim mevsim farketmeksizin hep böyle. Alerjik rinit var, ota b*ka hapşırıyorum, sümüklüyüm sürekli
Benimki de öyle sanırım. Sadece baharda olur diye düşünüyordum ama bir buçuk yıldır sürekli ben de bu şekildeyim...

eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun en kötüsü saman nezlesi hayatımda 1 defa oldum 2 haftaya yakın zor geçti.
Keşke 2 haftayla kalsa hocam bizimki geçme de geçmiyor