Çok geçmiş olsun Bende 1 ay kadar kullanıyorum sonrasında geçiyor zaten ama kıştan bahara geçerken, yazdan sonbahara geçerken mutlaka kullanıyorum.
Teşekkür ederim hocam. Ben verdiği ilacı kullandığımda da geçmedi. Yanlış hatırlamıyorsam adı deloday olması lazım ilacın. Bildiğin 1 yılı geçik süredir aralıksız grip gibiyim. Alerji testi yaptırdınız mı peki?