Yolda Kaldım Diye Para İsteme Yöntemi
4
●314
- 23-02-2023, 21:37:06Bir arkadaş mesaj attı R10 da online gördüm yolda kaldım 15 TL istedi. R10'dan pm at lütfen dedim, şarjım az sonra atarım vs yazdı. Yani 15 TL dedim belki doğrudur göndereyim ama bile bile de göndermek 15 TL de olsa insan kendini aptal gibi hissediyor. Numara Google yazınca günler öncesinden beri aynı yöntemle insanlardan para istemiş bir numara olduğu çıktı. Numaraya bakmadan yollamayın arkadaşlar.
- 23-02-2023, 21:40:14Ben bu arkadaşa hiç mi utanmıyorsun dediğim, "yooo" demiştir. Olay bu kadar (:Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2023, 21:40:22Günde 10 kişiden alsa 150 yapar
Ayda 4.500
Cumaları 20 kişiden alsa 5.100 vay be paraya bak