• 23-02-2023, 21:37:06
    #1
    Bir arkadaş mesaj attı R10 da online gördüm yolda kaldım 15 TL istedi. R10'dan pm at lütfen dedim, şarjım az sonra atarım vs yazdı. Yani 15 TL dedim belki doğrudur göndereyim ama bile bile de göndermek 15 TL de olsa insan kendini aptal gibi hissediyor. Numara Google yazınca günler öncesinden beri aynı yöntemle insanlardan para istemiş bir numara olduğu çıktı. Numaraya bakmadan yollamayın arkadaşlar.
  • 23-02-2023, 21:38:59
    #2
    Numaraya bakmadan değil, hiç kimseye göndermemeniz gerekiyor. Yolda kalsa tanıdıklarına yazar, ailesine yazar. Niye R10'dan bulduğu rastgele birine yazsın.
  • 23-02-2023, 21:40:14
    #3
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaş mesaj attı R10 da online gördüm yolda kaldım 15 TL istedi. R10'dan pm at lütfen dedim, şarjım az sonra atarım vs yazdı. Yani 15 TL dedim belki doğrudur göndereyim ama bile bile de göndermek 15 TL de olsa insan kendini aptal gibi hissediyor. Numara Google yazınca günler öncesinden beri aynı yöntemle insanlardan para istemiş bir numara olduğu çıktı. Numaraya bakmadan yollamayın arkadaşlar.
    Ben bu arkadaşa hiç mi utanmıyorsun dediğim, "yooo" demiştir. Olay bu kadar (:
  • 23-02-2023, 21:40:22
    #4
    Günde 10 kişiden alsa 150 yapar
    Ayda 4.500
    Cumaları 20 kişiden alsa 5.100 vay be paraya bak
  • 23-02-2023, 21:53:23
    #5
    böylelerine cevap dahi yazmıyorum