Bir arkadaş mesaj attı R10 da online gördüm yolda kaldım 15 TL istedi. R10'dan pm at lütfen dedim, şarjım az sonra atarım vs yazdı. Yani 15 TL dedim belki doğrudur göndereyim ama bile bile de göndermek 15 TL de olsa insan kendini aptal gibi hissediyor. Numara Google yazınca günler öncesinden beri aynı yöntemle insanlardan para istemiş bir numara olduğu çıktı. Numaraya bakmadan yollamayın arkadaşlar.
Ben bu arkadaşa hiç mi utanmıyorsun dediğim, "yooo" demiştir. Olay bu kadar (: