• 22-02-2023, 22:28:38
    #10
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adamlar doğru diyor zaman azalıyor.
    izmirde deprem olursa izmirin tamamına yakın silinir hocam Ben izmirde kalıyorum şuan depremden çıkıp depreme gelmek trajikomik ve kötü benim açımdan
    sizin bina ne durumda hocam zemini, bizim buralar kayalıkmış evde fena değil sağlamda sağ soldaki binalar çöp oturduğum binadan çok onlardan korkuyorum
  • 22-02-2023, 22:36:59
    #11
    JAPONYA gibi DEPREM ülkesi olduğumuzu hala kabul etmiyoruz.
    BU DEPREME ALIŞIP ÖNLEM almalıyız.
  • 22-02-2023, 23:34:18
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izmirde deprem olursa izmirin tamamına yakın silinir hocam Ben izmirde kalıyorum şuan depremden çıkıp depreme gelmek trajikomik ve kötü benim açımdan
    sizin bina ne durumda hocam zemini, bizim buralar kayalıkmış evde fena değil sağlamda sağ soldaki binalar çöp oturduğum binadan çok onlardan korkuyorum
    Hocam siz hata etmişsiniz eğer bilerek buraya geldiyseniz. Bir Elbistanlı arkadaşta İzmir'e gelmiş neden buraya geldiniz bilmiyorum ( eğer bilerek geldiyseniz)

    Ne yazik ki uzun yıllardır İzmir'de büyük deprem olmadı benim oturduğum yerin zemini nispeten iyi ama benim binam cok eski 30-35 senelik galiba. Sağlam olduğunu düşünmüyorum ama elimizden de bir şey gelmiyor.

    Size üzülerek söylüyorum ki, egeden uzak durmaya bakın. Yoksa aynı acıları yaşamak zorunda kalabilirsiniz.
  • 22-02-2023, 23:38:33
    #13
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz hata etmişsiniz eğer bilerek buraya geldiyseniz. Bir Elbistanlı arkadaşta İzmir'e gelmiş neden buraya geldiniz bilmiyorum ( eğer bilerek geldiyseniz)

    Ne yazik ki uzun yıllardır İzmir'de büyük deprem olmadı benim oturduğum yerin zemini nispeten iyi ama benim binam cok eski 30-35 senelik galiba. Sağlam olduğunu düşünmüyorum ama elimizden de bir şey gelmiyor.

    Size üzülerek söylüyorum ki, egeden uzak durmaya bakın. Yoksa aynı acıları yaşamak zorunda kalabilirsiniz.
    Hocam ben 7 şiddetine kadar çok birşey olmayacağını düşünüyorum, izmirdeki 6.9 depremide pis bir depremdi, merkez üstü olmasada
    sadece birkaç bina yıktı keşke olmasaydı elbette ama şehir olarak yıkılmadı anlamında bahsediyorum
    merkez üstü x2 zarar verecektir ama ben bir yandanda zeminden dolayı kahramanmaraş kadar etkilenmeyeceği düşüncesindeyim
  • 22-02-2023, 23:45:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 7 şiddetine kadar çok birşey olmayacağını düşünüyorum, izmirdeki 6.9 depremide pis bir depremdi, merkez üstü olmasada
    sadece birkaç bina yıktı keşke olmasaydı elbette ama şehir olarak yıkılmadı anlamında bahsediyorum
    merkez üstü x2 zarar verecektir ama ben bir yandanda zeminden dolayı kahramanmaraş kadar etkilenmeyeceği düşüncesindeyim

    Hocam maalesef yanlışınız var o deprem İzmir'in depremi değildi.Baya uzakta ve denizde gerçekleşen depremdi. Denizde gerçekleşen depremler şehirlere etkisi daha az. Mesela 6.9 ise şehirlerde 5.9 hissedilmesi gibi.

    Bu büyük depremler İzmir'in karasında olan yani şehir merkezinden geçecek şekilde Maraşta olan depremler gibi düşünebilirsin. Mesela hatay'da nasıl 6.4 oldu ya da elazığda 6.8 onun gibi düşün. İzmirdeki binalar çok kötü

    Hasan Sözbilir deprem uzmanı diyor ki tuzla fayı kırıldığında 7-7.3 arası deprem üretecek belki daha fazla bu da en az 10 bin kişinin ölmesi demek.
  • 22-02-2023, 23:48:45
    #15
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam maalesef yanlışınız var o deprem İzmir'in depremi değildi.Baya uzakta ve denizde gerçekleşen depremdi. Denizde gerçekleşen depremler şehirlere etkisi daha az. Mesela 6.9 ise şehirlerde 5.9 hissedilmesi gibi.

    Bu büyük depremler İzmir'in karasında olan yani şehir merkezinden geçecek şekilde Maraşta olan depremler gibi düşünebilirsin. Mesela hatay'da nasıl 6.4 oldu ya da elazığda 6.8 onun gibi düşün. İzmirdeki binalar çok kötü

    Hasan Sözbilir deprem uzmanı diyor ki tuzla fayı kırıldığında 7-7.3 arası deprem üretecek belki daha fazla bu da en az 10 bin kişinin ölmesi demek.
    Hadi ya :/
  • 23-02-2023, 00:12:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ya :/
    Üzgünüm
  • 23-02-2023, 03:06:52
    #17
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam maalesef yanlışınız var o deprem İzmir'in depremi değildi.Baya uzakta ve denizde gerçekleşen depremdi. Denizde gerçekleşen depremler şehirlere etkisi daha az. Mesela 6.9 ise şehirlerde 5.9 hissedilmesi gibi.

    Bu büyük depremler İzmir'in karasında olan yani şehir merkezinden geçecek şekilde Maraşta olan depremler gibi düşünebilirsin. Mesela hatay'da nasıl 6.4 oldu ya da elazığda 6.8 onun gibi düşün. İzmirdeki binalar çok kötü

    Hasan Sözbilir deprem uzmanı diyor ki tuzla fayı kırıldığında 7-7.3 arası deprem üretecek belki daha fazla bu da en az 10 bin kişinin ölmesi demek.
    Buca ve Karabağlarda ciddi sorun yaratır hem Tuzla fayı hem de İzmir fayı. İkisi de çok uzun zamandır pasif. Millet İstanbulu bekliyor ama asıl tehlike İzmir olabilir. Bir an önce adım atılmalı.