Hocam adamlar doğru diyor zaman azalıyor.
izmirde deprem olursa izmirin tamamına yakın silinir hocam

Ben izmirde kalıyorum şuan depremden çıkıp depreme gelmek trajikomik ve kötü benim açımdan
sizin bina ne durumda hocam zemini, bizim buralar kayalıkmış evde fena değil sağlamda sağ soldaki binalar çöp oturduğum binadan çok onlardan korkuyorum