Isıtıcı - Soğutucu Arıyorum Yardım.
14
●206
- 15-02-2023, 11:03:42Fanlı ısıtıcılar çok yüsek elektrik tüketimine sahip. Bu tarz basit ve yangına sebebiyet verebilecek sistemlere kullanıma bağlı olarak aylık 200-500₺ aralığında bir elektrik ödemesi yaparsınız. Klima kullanırsanız odanın sıcaklığı ya da soğukluğu koruması durumunda çalışmaz. Ekolojik Inverter serili klimalar ise tüketim konusunda çok cimrilerdir. Satın alma maliyeti orta kullanımda diğer bahsettiğiniz sistemleri çoktan amorti edecektir. Teknolojiden geri kalmayın derim. Örnek gösterdiğiniz cihazı daha önce kullandım. Yalnızca önünde duran kişiyi ısıtıyor diyebilirim.
- 15-02-2023, 11:05:36Bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam peki sizin önerebiliceğiniz ürün var mı ?OttoMahbub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2023, 11:08:5118 m2 vardır hocam belki 15 bile olabilirOttoMahbub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2023, 11:16:18
https://www.arcelik.com.tr/split-klima/09325-klima
Yıllarca bu ürünün bir alt modelinin 18btu'luk olanını kullandım. Playstation cafem içindi. 40metrekare bir dükkandı. Enerji belgelerinin birebir aynı tüketimine sahip bir model. Yıllık tüketim verisi günlük 8 saat orta değerde çalışma için veriyor. Almadan yine de yorumlarını okumanı tavsiye ederim. Ama pişman olmayacağını ve yıllarca rahatça kullanabileceğini düşünüyorum. Hava temizleme, nem alma, yumuşak hava akışı, sıcak ve soğuk modlarının da olması bir çok yönden imkan sağlıyor. Arçeliğin tüm klima sistemleri LG'ye ait projeler ile üretildiği bilgisini de verebilirim. - 15-02-2023, 11:20:13Öneriniz İçin çok teşekkür ederim hocam inceliyorumOttoMahbub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle