OttoMahbub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fanlı ısıtıcılar çok yüsek elektrik tüketimine sahip. Bu tarz basit ve yangına sebebiyet verebilecek sistemlere kullanıma bağlı olarak aylık 200-500₺ aralığında bir elektrik ödemesi yaparsınız. Klima kullanırsanız odanın sıcaklığı ya da soğukluğu koruması durumunda çalışmaz. Ekolojik Inverter serili klimalar ise tüketim konusunda çok cimrilerdir. Satın alma maliyeti orta kullanımda diğer bahsettiğiniz sistemleri çoktan amorti edecektir. Teknolojiden geri kalmayın derim. Örnek gösterdiğiniz cihazı daha önce kullandım. Yalnızca önünde duran kişiyi ısıtıyor diyebilirim.
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam peki sizin önerebiliceğiniz ürün var mı ?