https://www.arcelik.com.tr/split-klima/09325-klima
Yıllarca bu ürünün bir alt modelinin 18btu'luk olanını kullandım. Playstation cafem içindi. 40metrekare bir dükkandı. Enerji belgelerinin birebir aynı tüketimine sahip bir model. Yıllık tüketim verisi günlük 8 saat orta değerde çalışma için veriyor. Almadan yine de yorumlarını okumanı tavsiye ederim. Ama pişman olmayacağını ve yıllarca rahatça kullanabileceğini düşünüyorum. Hava temizleme, nem alma, yumuşak hava akışı, sıcak ve soğuk modlarının da olması bir çok yönden imkan sağlıyor. Arçeliğin tüm klima sistemleri LG'ye ait projeler ile üretildiği bilgisini de verebilirim.
Öneriniz İçin çok teşekkür ederim hocam inceliyorum