Bir arkadaşım yakın bildiği bir arkadaşına 2022 Eylül-Ekim aylarında parça parça 4.500 TL borç para vermiş. EFT yaparak parayı göndermiş ancak açıklama kısmı boş.
O aylar bunları şirket işten çıkarttı. Arkadaşım evlenecek ve evlilik hazırlığında ancak 4500 TL borç parasını ne zaman istese; karşı taraf sürekli bahane uyduruyor (mesajlar var.).
Ben arkadaşa savcılığa şikayet talebinde bulun dedim. Mahkeme açsa herhangi bir sonuç alır mı? Herhangi bir sonuç çıkmaz aksine ben borca girerim diye korkuyor arkadaş.
Ben arkadaşa az önce şöyle bir mesaj atmasını istedim:
Alıntı