Geçmiş olsun, dünyanın en kötü şeylerinden birisi insanın kendi parasının dilencisi olmasıdır.
Şimdi mesajların ekran görüntülerini attı. Bizim arkadaş afedersiniz ama avanakmış.
Arkadaşım evleneceğim diye altın bilezik yapıyordu. Borç isteyen kişi de "kurban parasını ödücem altınları bozdur ver, sana fazlasıyla geri vercem" diyerek kandırmış.
Tüm altınlarını bozdurmuş 4500 TL görünen borç.
Daha elden de vermiş para...