• 14-02-2023, 13:49:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes önyargılı olmadan önce izlemeli bence nasıl bu kadar emin?



    https://twitter.com/ceyhunemanet/sta...09434433556483
  • 14-02-2023, 13:56:40
    #2
    Bu konu üzerine emin olmaya çalışıyorum bende, hep bir şüphe içerisindeyim. Bazı ilimler ile ilgileniyorum bir konu var ulaşabilirsem farklı yollarla bu konunun gerçekliğinden emin olabilirim aslında.
  • 14-02-2023, 14:00:36
    #3
    Merhaba,

    korona virüsün devletler eliyle yayılması, yapay depremler oluşturulmasını sağlayan sözde HAARP teknolojisi, kapanmaların İstanbul' daki konsolosluklarla sınırlı olması dolayısıyla konuyla tamamen alakasız bazı ülkelerin konsoloslukları kapatması, Davos' tan Ukrayna - Rusya savaşına kadar uzanan birbirinden tamamen kopuk ve alakasız şeylerin birbirine bağlanması. Bilim-kurgu filmi olsa ne yazmışsınız arkadaş derler, bir çok komplo teorisini birbiriyle harmanlayınca gerçekçi görünmüyorlar, bir tek illuminmati eksik kalmış. Lütfen yaymayalım bu saçma sapan şeyleri, inanacaklar çıkacaktır, yanlışa sevk eden siz olmayın.
  • 14-02-2023, 14:06:18
    #4
    inanmayın böyle uydurma şeylere… bilimle ilgilenmeyen kişilerin açıkları % 99.99 uydurma ve kurgudur…
  • 14-02-2023, 14:07:38
    #5
    her zaman bilimden yana olan biri olarak konuşuyorum alternatif tıp inandığım birşey değil. ilim var bilim var. ancak bu kadını haksız göremiyorum.
    sen bir saldırı nedeni ile tüm konsoloslukları kapat vatandaşlarını uyar
    saldırı derken acaba sismik bir saldırı mı işaret edildi ?

    hadi burası komple teorisi diyelim aslında komedi burada başlıyor.
    google dünyaya gelmeden önce wiki ve britanya gibi dev kaynakları dışında bir bilgi kaynağı yoktu çoğumuzda bilmiyorduk. şimdi ise bilgi her yerde ama bir sorun var bilgi bize sunulan kadar. offline kısımda ne bilgiler var bilemiyoruz. bilim bize ögretilen ya da ögrenmemize izin verilen kadar. "akademik" diye bir kavram var misal. ben 20 yıldır bu alemdeyim sosyal medya konusunda kitap yazarım. ancak yazdığım 1 makale dahi "akademik" yani bilimsel olmuyor.
    adı komple teorisi oluyor. bknz komple teorisini bize ögreten kaynaklar da aynı kaynaklar. bize diyor ki bilim benim istedigim gibi değilse adı komple teorisidir. ne hikmetse bu teorilerde hep çıkıyor.
    neden çünkü onların ögrettigi dogrultuda bilim üretmemiz gerekiyor. dolayısı ile bir fanusun içinde insanlar bilimcilik oynuyor.
    ayrı bir dünya var arkadaşlar kimsenin bilmediği bizi simüle eden ayrı bir dünya var.
  • 14-02-2023, 14:10:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    korona virüsün devletler eliyle yayılması, yapay depremler oluşturulmasını sağlayan sözde HAARP teknolojisi, kapanmaların İstanbul' daki konsolosluklarla sınırlı olması dolayısıyla konuyla tamamen alakasız bazı ülkelerin konsoloslukları kapatması, Davos' tan Ukrayna - Rusya savaşına kadar uzanan birbirinden tamamen kopuk ve alakasız şeylerin birbirine bağlanması. Bilim-kurgu filmi olsa ne yazmışsınız arkadaş derler, bir çok komplo teorisini birbiriyle harmanlayınca gerçekçi görünmüyorlar, bir tek illuminmati eksik kalmış. Lütfen yaymayalım bu saçma sapan şeyleri, inanacaklar çıkacaktır, yanlışa sevk eden siz olmayın.
    Konsoloslar neden bir anda kapandı hocam bunun nedenini söyler misiniz?
  • 14-02-2023, 14:11:35
    #7
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zaman bilimden yana olan biri olarak konuşuyorum alternatif tıp inandığım birşey değil. ilim var bilim var. ancak bu kadını haksız göremiyorum.
    sen bir saldırı nedeni ile tüm konsoloslukları kapat vatandaşlarını uyar
    saldırı derken acaba sismik bir saldırı mı işaret edildi ?

    hadi burası komple teorisi diyelim aslında komedi burada başlıyor.
    google dünyaya gelmeden önce wiki ve britanya gibi dev kaynakları dışında bir bilgi kaynağı yoktu çoğumuzda bilmiyorduk. şimdi ise bilgi her yerde ama bir sorun var bilgi bize sunulan kadar. offline kısımda ne bilgiler var bilemiyoruz. bilim bize ögretilen ya da ögrenmemize izin verilen kadar. "akademik" diye bir kavram var misal. ben 20 yıldır bu alemdeyim sosyal medya konusunda kitap yazarım. ancak yazdığım 1 makale dahi "akademik" yani bilimsel olmuyor. neden çünkü onların ögrettigi dogrultuda bilim üretmemiz gerekiyor. dolayısı ile bir fanusun içinde insanlar bilimcilik oynuyor.
    ayrı bir dünya var arkadaşlar kimsenin bilmediği bizi simüle eden ayrı bir dünya var.
    Doğru ayri bir dünya var. Bizim bildiğimiz şeyleri çok önceden bilmiş buraları aşmış artık zevk vermeyip ne fantaziler bulmaya çalışan Kaçıklar var
  • 14-02-2023, 14:22:17
    #8
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konsoloslar neden bir anda kapandı hocam bunun nedenini söyler misiniz?
    İstanbul' daki konsoloslukların ülkenin diğer ucunda yaşanan depremle alakası nedir sizin gözünüzde bende onu öğrenmek istiyorum. Özellikle konsoloslukların kapanmasının nedenlerini araştırmadım veya ilgili haberleri detaylı olarak takip etmedim; konuyla ilgili genel bilgim Avrupa' daki Kuran yakma eylemlerinin sonrasında bir konsolosluğa silahlı saldırı girişimi oldu lakin emniyet güçleri tarafından engellendi, olayın ardından da bazı konsoloslukların sırasıyla kapanmaya gittiği şeklinde bir bilgiye sahibim.
  • 14-02-2023, 14:29:15
    #9
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zaman bilimden yana olan biri olarak konuşuyorum alternatif tıp inandığım birşey değil. ilim var bilim var. ancak bu kadını haksız göremiyorum.
    sen bir saldırı nedeni ile tüm konsoloslukları kapat vatandaşlarını uyar
    saldırı derken acaba sismik bir saldırı mı işaret edildi ?

    hadi burası komple teorisi diyelim aslında komedi burada başlıyor.
    google dünyaya gelmeden önce wiki ve britanya gibi dev kaynakları dışında bir bilgi kaynağı yoktu çoğumuzda bilmiyorduk. şimdi ise bilgi her yerde ama bir sorun var bilgi bize sunulan kadar. offline kısımda ne bilgiler var bilemiyoruz. bilim bize ögretilen ya da ögrenmemize izin verilen kadar. "akademik" diye bir kavram var misal. ben 20 yıldır bu alemdeyim sosyal medya konusunda kitap yazarım. ancak yazdığım 1 makale dahi "akademik" yani bilimsel olmuyor.
    adı komple teorisi oluyor. bknz komple teorisini bize ögreten kaynaklar da aynı kaynaklar. bize diyor ki bilim benim istedigim gibi değilse adı komple teorisidir. ne hikmetse bu teorilerde hep çıkıyor.
    neden çünkü onların ögrettigi dogrultuda bilim üretmemiz gerekiyor. dolayısı ile bir fanusun içinde insanlar bilimcilik oynuyor.
    ayrı bir dünya var arkadaşlar kimsenin bilmediği bizi simüle eden ayrı bir dünya var.
    Değerli Hocam deprem ülkesindeyiz. Bu ülkede binlerce yıldır deprem oluyor.
    Amerika yokken de yıkıldı şehirlerimiz. Bir gün Amerika yıkılacak ve Ameriak var olmayacak ama Anadoluda depremler olmaya devam edecek.

    Bu komplo teorileri maalesef zırvalıktır. Paranoyak belirtiler gösteren insan sayısı çok fazladır. Artık pranoyaklar internet üzerinden örgütlenip hastalıklı düşüncelerini yayma fırsatı buluyorlar. Pranıyaklar o kadar kendilerinden ve hayallerinden emindirler ki normal insanlar bile kendi gerçeklerimden şüphe duyarlar. Sen bile şüphe duyup bu paranoyaklar doğru söylüyor olabilir mi diye şüphe ediyorsun. Ama bu fikirleri ortaya atanlar kendilerinin hata yapıyor olduklarına en ufak ihtimal vermezler. O yüzden paranoya ve komplo teorileri bulaşıcıdır. Pranoyaklar ve komploları normal insanları da etkiler acaba dedirtiir

    Ayrıca senin yazdığın bilgi makale değildir eğer şartları karşılamıyorsa. Bilimsel disiplinin bir usülü var. Akademik bir makalenin hakemli dergilerde yayınlanabilecek destekli temelleri olması gerekir. Bilimsel disiplini o adamlar geliştirdiler, uzaya roketleri bu disiplin ile gönderdiller. Gps uyduladı ilimle değil bu adamların disiplinleri ile çalışıyor. O yüzden materyalist ve gözlenebilir ölçülebilir desteği olmayan bilgiyi kabul etmezler.

    Yani Bilim ve İlim diye diye bir şey yoktur. Sadece bilim vardır. Bilimin henüz açıklayamadığı alanları ilim diye açıklamaya kalkanlar var ama bunlar tarih boyunca hep bilime yenildiler.
    Amerika keşfedilmeden bile bu dünyada salgınlar depremler olurken bugün ortaya çıkan depremleri ve salgınları dış güçlere bağlamak paranoyak hastalıklı bir düşünme şeklidir. Amerikan gemisi gelmiş. Karadenizde Amerikanın bulundurabileceği gemilerin sınırı var o yüzen her sene defalarca bu bölgedeki gemiler değişir ve boğazdan Amerikan ve Nato gemileri geçer. Büyükelçiilikler kaptılmış. Deprem önlemi büyükelçiilik kapatmak olabilir mi? Büyükelçilik personeli elçillik kapanınca anında ülkelerine mi dönüyorlar?

    Bir video konulmuş. Çevirinin doğru olduğundan emin değiliz. Konuşma doğruysa ruh hastası gibi internetteki desteksiz komplo teorilerinden potbori yapılmış.

    Çok güzel bir şey söylemişsin. İnternette online bilgiler var ama offline bilgiye erişemiyoruz.
    Değerli hocam biz online bilgiden bile bihaber yaşıyoruz. Bu ülke insanı sosyal medya bağımlısı. Online bilgiye sahip olsaydık online bilgiye erişiyor olsaydık ülkeyi yöneten zihniyet bu kadar beceriksiz olamazdı, bu kadar çürük bina yapılamazdı.

    Kahramanmaraş İyi Parti İl Başkanı 6 ay önce Kahramanmaraş ta deprem olacak ama devlet hazırlık yapmıyor diye basın toplantısı yapmış.
    İlim ile değil, komplo teorileri ile değil ONLINE BİLİMSEL bilgi ile adam herşeyi çözmüş. Kimse dinlememiş.

    Online bilimsel bilgiyi umursamayanların ülkesinde ilim ve offline bilgi ne işe yarar?