her zaman bilimden yana olan biri olarak konuşuyorum alternatif tıp inandığım birşey değil. ilim var bilim var. ancak bu kadını haksız göremiyorum.
sen bir saldırı nedeni ile tüm konsoloslukları kapat vatandaşlarını uyar
saldırı derken acaba sismik bir saldırı mı işaret edildi ?
hadi burası komple teorisi diyelim aslında komedi burada başlıyor.
google dünyaya gelmeden önce wiki ve britanya gibi dev kaynakları dışında bir bilgi kaynağı yoktu çoğumuzda bilmiyorduk. şimdi ise bilgi her yerde ama bir sorun var bilgi bize sunulan kadar. offline kısımda ne bilgiler var bilemiyoruz. bilim bize ögretilen ya da ögrenmemize izin verilen kadar. "akademik" diye bir kavram var misal. ben 20 yıldır bu alemdeyim sosyal medya konusunda kitap yazarım. ancak yazdığım 1 makale dahi "akademik" yani bilimsel olmuyor. neden çünkü onların ögrettigi dogrultuda bilim üretmemiz gerekiyor. dolayısı ile bir fanusun içinde insanlar bilimcilik oynuyor.
ayrı bir dünya var arkadaşlar kimsenin bilmediği bizi simüle eden ayrı bir dünya var.
Doğru ayri bir dünya var. Bizim bildiğimiz şeyleri çok önceden bilmiş buraları aşmış artık zevk vermeyip ne fantaziler bulmaya çalışan Kaçıklar var