• 13-02-2023, 20:23:59
    #1
    Selam arkadaşlar,

    Hatay'dayım, 2 gün oldu insanlara ve çocuklara yardım amacıyla istanbuldan hatay'a geldim. Çektiğim bazı resimleri ileteyim,

    Asla ırkçı yada milliyetçi biri değilim ama sadece şunu söyleyeyim siz anlayın. 3-5 yasındaki çocuklar bile oyuncak dağıtırken suriyeliler hem "yağma" & "çökme" mantığıyla kutulara atlıyor, 1 oyuncak yerine 5 oyuncak almaya çalışıyor. Saklıyor ediyor vs vs.

    Bizim yerli "Türkiye vatandaşları" (Türk kürt arap"), asla bunu yapmıyor. İsterken bile o fark çok belli. Adam istemeye utanıyor gözüne bakamıyor, ama o taraf...

    Kışkırtıcı ve provakatif şeyler ilk defa görünce yazabilirdim ama yazmıyorum, tek diyeceğim Allah hatay'da bu kadar suriyeli ile iç içe yaşayan halkın Allah yardımcısı olsun.

    Resimler;















  • 13-02-2023, 20:25:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Resmen savaş alanı.
    Allah herkesin yardımcısı olsun.
  • 13-02-2023, 20:25:53
    #3
    Ben de 4 gündür kirikhandayim. Bu taraflara gelirseniz görüşmek isterim hocam
  • 13-02-2023, 20:26:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende bugünden bir kare ileteyim ekip dağıldığı için parça parça herkes bir yerlerde. Allah herkesin yardımcısı olsun. Hayatta tek gerçeğin ölüm olduğunu öğrendiğim bir enkaz oldu.
  • 13-02-2023, 20:27:51
    #5
    berateren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen savaş alanı.
    Allah herkesin yardımcısı olsun.
    Gerçekten öyle.

    https://www.haber3.com/guncel/alman-...haberi-6117742

    Bizzat gördüm biliyorum, neden ayrıldıklarını söylesem kimse inanmayacak.. O yüzden provakatif birşey diye şikayet vs edilir, O yüzden hiçbirşey demiyorum diyemiyorum..
  • 13-02-2023, 20:29:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Malatya dayım hocam biliyorsun AFAD çadırlarının yüzde 60 ında Suriyeli var. Babamın evinin bulunduğu semtte bir babam birde yan binada komşumuz haricinde tamamı Suriyeli. Diyecek çok şey var bir şey diyemiyorum. Rabiim yar ve yardımcımız olsun.
  • 13-02-2023, 20:32:06
    #7
    yanıyoruz da cümlelere dökemiyoruz yok ki öyle bir cümle öyle bir söz yok ne yazık ki yok . Rabbim bir daha yaşatmasın
  • 13-02-2023, 20:36:19
    #8
    MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten öyle.

    https://www.haber3.com/guncel/alman-...haberi-6117742

    Bizzat gördüm biliyorum, neden ayrıldıklarını söylesem kimse inanmayacak.. O yüzden provakatif birşey diye şikayet vs edilir, O yüzden hiçbirşey demiyorum diyemiyorum..
    Neden ayrıldılar hocam merak ettim?
  • 13-02-2023, 20:40:46
    #9
    ReCRuit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malatya dayım hocam biliyorsun AFAD çadırlarının yüzde 60 ında Suriyeli var. Babamın evinin bulunduğu semtte bir babam birde yan binada komşumuz haricinde tamamı Suriyeli. Diyecek çok şey var bir şey diyemiyorum. Rabiim yar ve yardımcımız olsun.
    Hocam merakımdan soruyorum mesela bizde böyle bir kaç şey öğrendik fakat iktidar ve yanlıları bu tarz haberleri yalanlıyor. Peki neden bunu videolu şekilde çekip kanıtlayıp hakkımızı aramıyoruz yada yaptınız mı ? Hesap sorma amacıyla yazmıyorum nolur yanlış anlamayın çok sinirleniyorum bu tarz şeyler okuyunca bizim insanlarımız ne halde onlar ne halde ? Burada ayrım tabi ki yapılmaz ama benim ülkemin insanı da sürünürken başka ülke insanına da kucak açılmaz