Resmen savaş alanı.
Allah herkesin yardımcısı olsun.
Gerçekten öyle.
https://www.haber3.com/guncel/alman-...haberi-6117742
Bizzat gördüm biliyorum, neden ayrıldıklarını söylesem kimse inanmayacak.. O yüzden provakatif birşey diye şikayet vs edilir, O yüzden hiçbirşey demiyorum diyemiyorum..