berateren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmen savaş alanı.
Allah herkesin yardımcısı olsun.
Gerçekten öyle.

https://www.haber3.com/guncel/alman-...haberi-6117742

Bizzat gördüm biliyorum, neden ayrıldıklarını söylesem kimse inanmayacak.. O yüzden provakatif birşey diye şikayet vs edilir, O yüzden hiçbirşey demiyorum diyemiyorum..