Selam arkadaşlar,

Hatay'dayım, 2 gün oldu insanlara ve çocuklara yardım amacıyla istanbuldan hatay'a geldim. Çektiğim bazı resimleri ileteyim,

Asla ırkçı yada milliyetçi biri değilim ama sadece şunu söyleyeyim siz anlayın. 3-5 yasındaki çocuklar bile oyuncak dağıtırken suriyeliler hem "yağma" & "çökme" mantığıyla kutulara atlıyor, 1 oyuncak yerine 5 oyuncak almaya çalışıyor. Saklıyor ediyor vs vs.

Bizim yerli "Türkiye vatandaşları" (Türk kürt arap"), asla bunu yapmıyor. İsterken bile o fark çok belli. Adam istemeye utanıyor gözüne bakamıyor, ama o taraf...

Kışkırtıcı ve provakatif şeyler ilk defa görünce yazabilirdim ama yazmıyorum, tek diyeceğim Allah hatay'da bu kadar suriyeli ile iç içe yaşayan halkın Allah yardımcısı olsun.

Resimler;