Hiç de öyle olmaz. Bütün dünyayı tek merkezden kontrol eden bir yapı oluşur. Bu ypı abd halkına da diğer toplumlarda olduğu gibi zarar verir. Ancak abd devletinin başındaki akbabaların çıkarına hizmet eder.
Uzaylı muzaylı kısmı ise sadece masaüstü arkaplanı.
Uzaylılar Amerika Birleşik Devletleri’ni İşgale Başladı!
17
●1.074
- 13-02-2023, 10:58:49Bir gün Uzaylılar gelirse ilk saldıracakları ülke elbette Amerika olur.Kagulenay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü dünyanın en büyük ordusu ve hava kuvvetleri onlarda. Dünyanın değişik yerlerine uçak gemisi ve güç gönderebilecek ülke Amerika.
BirleÅŸmiÅŸ Milletler merkezi orada.
Uzaylı istilasına karşı Amerika direnemezse kimse direnemez.
Uzaylılar gelirse elbette önce Bugarisran a Tacikistan a Litvanya ya değil Amerika ya saldıracaktır)))