Tüm Dünya'nın gözü şu anda Türkiye'ye çevrilmiş durumda mevcut medya akışını değiştirmek için yine ortaya bir konu attı efendiler.
Gördüğümüz üzerede başarılı oldular.
Adamlarda (Uzaylılar) inadına neden ABD'ye sefer yapar anlamadım.
Bir gün Uzaylılar gelirse ilk saldıracakları ülke elbette Amerika olur.
Çünkü dünyanın en büyük ordusu ve hava kuvvetleri onlarda. Dünyanın değişik yerlerine uçak gemisi ve güç gönderebilecek ülke Amerika.
Birleşmiş Milletler merkezi orada.
Uzaylı istilasına karşı Amerika direnemezse kimse direnemez.
Uzaylılar gelirse elbette önce Bugarisran a Tacikistan a Litvanya ya değil Amerika ya saldıracaktır)))