Uzaylıların şuan Dünyadan haberi olduğunu sanmıyorum. Keşke bize iyi niyetle misafire gelseler. Ve teknolojilerinden biraz bize bahsetseler.
Bizdeki imkanlar ile yavaş ilerliyoruz.