Selamlar, malumunuz çok büyük bir olay yaşadık ve kaybımız var. Artık piskolji olarakta iyi değiliz çoğumuz. Hergun orda burda alanında uzman adamları dinlemekten uyku uyuyamıyorum. Saat olmuş 3.30 kafamdan hiç çıkmayan o beklenen İstanbul depremi ...
Twitter de bir analiz okudum çoğu tutarlı olsa da tutarsız yanları da var ama şu bir gerçek ki İstanbul da deprem olacak .. en iyi ihtimalle 7 en kötü ihtimalle 7.8 deprem uzmanlarına göre.
https://twitter.com/imparator2569/st...7ghzp9zJg&s=19
ABD nin ve diğer bazı ülkelerin savaş uçakları göndermelerinin mantığını henuz anlamış değilim mantığına oturtan var ise yazabilir.
Gelelim İstanbul'a, ben çok basit hesaplar yapıyorum Esenyurt'ta orta bir mahalle de oturuyorum ve tek şeritli bir yol var karşı apartmanlarla bizi ayıran ve yüzlerce apartman peşpeşe..
Allah korusun bir yıkım da bizi kim nasıl ne zaman kurtarmaya gelebilir ki aklımda bu soruya cevap bulamıyorum. Deprem uzmanlarının İstanbul için yaptıkları yorum ve analizler ortada ve korkunç senaryo da sayılar inanılmaz ....
Benim kısa vadade çözümüm şu ya İstanbul'u terk edeceğim ya da kentleşmenin daha az olduğu ve yapısına güvendiğim bir yere taşınmak.
İstanbul'da oturan arkadaşlar sizler ne düşünüyorsunuz?
İstanbul'u Bekleyen O Büyük Deprem!
10
●784
- 12-02-2023, 03:39:12Amin hocam.. gece olmuş 3.30 uyku girmiyor gözüme. Orda burda analizler vs okuyanca da kafa iyice gittiemrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2023, 03:42:46Kardeşim ordan kaçarsın başka bir yere gidersin karşıdan karşıya geçerken ölürsün.Kader bu.Her şey Allah'tan geliyor.İstanbul'da köyün varsa ora da yaşa.a13eta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2023, 03:48:23Kaderi Allah yaratmadı. Hepimizin kaderi biraz bizim elimizde, biraz da yaşadığımız yerdeki insanlar kaderimizi etki edebiliyor.cakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Japonya'da 7.5 deprem olsa insanlar ölmezse, istanbulda olsa insanlar ölürse bunu kadere bağlayamayız. Kesinlikle bu durumu yaratan biziz.
Siz şuan milyonda bir görülen ölümcül bir hastalığa yakalanirsaniz, işte bu durum kaderdir. Bunun dışında insan hatasıdır. - 12-02-2023, 03:53:28Ne yazık ki fırsatçı insanlarımız çok hocam örneklerini bu depremde ziyadesiyle görüyoruz. Allah yardımcımız olsunKei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2023, 04:42:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Off Allahım off 2019'dan beri vakit nasıl geçiyor hiçbir şekilde anlamıyorum istanbulda yaşıyorum ne zaman bitecek bu felaketler ne zaman eskiye dönüceğiz yine mutlu olucağız niye yaşıyoruz hiçbirşey anlamıyorum ne zaman neşeli olmaya başlasam yine ülkede kötü birşeyler oluyor dayanamıyorum artık hepimize sabır ver Allahım