• 12-02-2023, 03:35:10
    #1
    Selamlar, malumunuz çok büyük bir olay yaşadık ve kaybımız var. Artık piskolji olarakta iyi değiliz çoğumuz. Hergun orda burda alanında uzman adamları dinlemekten uyku uyuyamıyorum. Saat olmuş 3.30 kafamdan hiç çıkmayan o beklenen İstanbul depremi ...

    Twitter de bir analiz okudum çoğu tutarlı olsa da tutarsız yanları da var ama şu bir gerçek ki İstanbul da deprem olacak .. en iyi ihtimalle 7 en kötü ihtimalle 7.8 deprem uzmanlarına göre.



    https://twitter.com/imparator2569/st...7ghzp9zJg&s=19


    ABD nin ve diğer bazı ülkelerin savaş uçakları göndermelerinin mantığını henuz anlamış değilim mantığına oturtan var ise yazabilir.

    Gelelim İstanbul'a, ben çok basit hesaplar yapıyorum Esenyurt'ta orta bir mahalle de oturuyorum ve tek şeritli bir yol var karşı apartmanlarla bizi ayıran ve yüzlerce apartman peşpeşe..

    Allah korusun bir yıkım da bizi kim nasıl ne zaman kurtarmaya gelebilir ki aklımda bu soruya cevap bulamıyorum. Deprem uzmanlarının İstanbul için yaptıkları yorum ve analizler ortada ve korkunç senaryo da sayılar inanılmaz ....

    Benim kısa vadade çözümüm şu ya İstanbul'u terk edeceğim ya da kentleşmenin daha az olduğu ve yapısına güvendiğim bir yere taşınmak.

    İstanbul'da oturan arkadaşlar sizler ne düşünüyorsunuz?
  • 12-02-2023, 03:38:21
    #2
    Gidecek sağlam bir yeri olan zaten 5 dakika durmaz,duranın aklından şüphe ederim.

    Mecburen buradayız,allah sonumuzu hayır etsin....
  • 12-02-2023, 03:39:12
    #3
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidecek sağlam bir yeri olan zaten 5 dakika durmaz,duranın aklından şüphe ederim.

    Mecburen buradayız,allah sonumuzu hayır etsin....
    Amin hocam.. gece olmuş 3.30 uyku girmiyor gözüme. Orda burda analizler vs okuyanca da kafa iyice gitti
  • 12-02-2023, 03:42:03
    #4
    Hocam 5 dakikamı geri alabilir miyim?
  • 12-02-2023, 03:42:46
    #5
    a13eta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam.. gece olmuş 3.30 uyku girmiyor gözüme. Orda burda analizler vs okuyanca da kafa iyice gitti
    Kardeşim ordan kaçarsın başka bir yere gidersin karşıdan karşıya geçerken ölürsün.Kader bu.Her şey Allah'tan geliyor.İstanbul'da köyün varsa ora da yaşa.
  • 12-02-2023, 03:48:23
    #6
    cakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim ordan kaçarsın başka bir yere gidersin karşıdan karşıya geçerken ölürsün.Kader bu.Her şey Allah'tan geliyor.İstanbul'da köyün varsa ora da yaşa.
    Kaderi Allah yaratmadı. Hepimizin kaderi biraz bizim elimizde, biraz da yaşadığımız yerdeki insanlar kaderimizi etki edebiliyor.

    Japonya'da 7.5 deprem olsa insanlar ölmezse, istanbulda olsa insanlar ölürse bunu kadere bağlayamayız. Kesinlikle bu durumu yaratan biziz.
    Siz şuan milyonda bir görülen ölümcül bir hastalığa yakalanirsaniz, işte bu durum kaderdir. Bunun dışında insan hatasıdır.
  • 12-02-2023, 03:50:58
    #7
    siz şimdi ilanları görün, depreme dayanıklı daire 30 bin tl
  • 12-02-2023, 03:53:28
    #8
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz şimdi ilanları görün, depreme dayanıklı daire 30 bin tl
    Ne yazık ki fırsatçı insanlarımız çok hocam örneklerini bu depremde ziyadesiyle görüyoruz. Allah yardımcımız olsun
  • 12-02-2023, 04:42:33
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Off Allahım off 2019'dan beri vakit nasıl geçiyor hiçbir şekilde anlamıyorum istanbulda yaşıyorum ne zaman bitecek bu felaketler ne zaman eskiye dönüceğiz yine mutlu olucağız niye yaşıyoruz hiçbirşey anlamıyorum ne zaman neşeli olmaya başlasam yine ülkede kötü birşeyler oluyor dayanamıyorum artık hepimize sabır ver Allahım