Kardeşim ordan kaçarsın başka bir yere gidersin karşıdan karşıya geçerken ölürsün.Kader bu.Her şey Allah'tan geliyor.İstanbul'da köyün varsa ora da yaşa.
Kaderi Allah yaratmadı. Hepimizin kaderi biraz bizim elimizde, biraz da yaşadığımız yerdeki insanlar kaderimizi etki edebiliyor.
Japonya'da 7.5 deprem olsa insanlar ölmezse, istanbulda olsa insanlar ölürse bunu kadere bağlayamayız. Kesinlikle bu durumu yaratan biziz.
Siz şuan milyonda bir görülen ölümcül bir hastalığa yakalanirsaniz, işte bu durum kaderdir. Bunun dışında insan hatasıdır.