Selamlar, malumunuz çok büyük bir olay yaşadık ve kaybımız var. Artık piskolji olarakta iyi değiliz çoğumuz. Hergun orda burda alanında uzman adamları dinlemekten uyku uyuyamıyorum. Saat olmuş 3.30 kafamdan hiç çıkmayan o beklenen İstanbul depremi ...
Twitter de bir analiz okudum çoğu tutarlı olsa da tutarsız yanları da var ama şu bir gerçek ki İstanbul da deprem olacak .. en iyi ihtimalle 7 en kötü ihtimalle 7.8 deprem uzmanlarına göre.
https://twitter.com/imparator2569/st...7ghzp9zJg&s=19
ABD nin ve diğer bazı ülkelerin savaş uçakları göndermelerinin mantığını henuz anlamış değilim mantığına oturtan var ise yazabilir.
Gelelim İstanbul'a, ben çok basit hesaplar yapıyorum Esenyurt'ta orta bir mahalle de oturuyorum ve tek şeritli bir yol var karşı apartmanlarla bizi ayıran ve yüzlerce apartman peşpeşe..
Allah korusun bir yıkım da bizi kim nasıl ne zaman kurtarmaya gelebilir ki aklımda bu soruya cevap bulamıyorum. Deprem uzmanlarının İstanbul için yaptıkları yorum ve analizler ortada ve korkunç senaryo da sayılar inanılmaz ....
Benim kısa vadade çözümüm şu ya İstanbul'u terk edeceğim ya da kentleşmenin daha az olduğu ve yapısına güvendiğim bir yere taşınmak.
İstanbul'da oturan arkadaşlar sizler ne düşünüyorsunuz?