• 10-02-2023, 18:06:18
    #10
    Herşey denetleme ve vicdanla ilgili birşey, izolatörü yasalaştırsan millet dıştan izolatör gibi görünen ama aslında işe yaramayan parça üretip izolatör diye takarlar eve ruhun duymaz.
    En başta vicdanlı namuslu dürüst bir nesil yetiştirmeliyiz gerisi zaten gelir
  • 10-02-2023, 18:08:44
    #11
    yilmazsocial.com
    cartel24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey denetleme ve vicdanla ilgili birşey, izolatörü yasalaştırsan millet dıştan izolatör gibi görünen ama aslında işe yaramayan parça üretip izolatör diye takarlar eve ruhun duymaz.
    En başta vicdanlı namuslu dürüst bir nesil yetiştirmeliyiz gerisi zaten gelir
    tüm yorumlar doğru iyi niyetli evet ama kimsenin inancı olmazsa birşeyler başarmaya hiçbir zaman başaramayızki milletin ümidi kırılmış
  • 10-02-2023, 18:08:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İmkansız
  • 10-02-2023, 18:08:55
    #13
    Geçenlerde twitterds bir uzman yazmıştı 4 katlı bir eve maliyeti 4-5 milyon tlymiş
  • 10-02-2023, 18:09:11
    #14
    Bizim ülkemizde bunun dahi kaçağı yapılır, bir yolu bulunur. Zihniyet değişmediği sürece hiçbir şey değişmez.
  • 10-02-2023, 18:11:46
    #15
    Hah, tamda işte bu noktada şunu söylemek istiyorum.

    Kimse üzerine alınmasın beyler,

    Mütehitliği gerçekten parası olan bu işin uzmanı olanlar yapsın. Maliyetli olsun sağlam olsun, daire başı parasından çıkarırlar bunun farkını merak etmeyin.

    Cebinde parası olan inşaatçılığa soyunur hale geldi ülkemizde.

    Çevrenizden sizde duyarsınız felanca da başlamış inşaat yapmaya diye.

    Önce bunun önünü kesmek lazım, her parası olan bu işe kalkışmaması lazım, mevcut firmalara çok ağır şartlar getirmek lazım.

    Bu işi hakkıyla yapabilecek potansiyelde olan firmalar yapsın, siyaset girmesin bu işlere, rüşvet girmesin, akraba ilişkisi girmesin.

    Yapılamayacak hiçbir şey yok, ölümün dışında herşeye çare varmı? Var... BİTTİ
  • 10-02-2023, 18:14:42
    #16
    _cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliyetli olduğu için yaygın olmadığını düşünüyorum.
    Daire başına bölünce ucuz oluyor.
  • 10-02-2023, 18:20:04
    #17
    backlinkmatik.com
    deprem izolatörleri her yapı için yararlı değildir. her konuda oldugu gibi, bu konuda da mühendislerin hesabı kitabı, optimizasyonu konusur. bu konuda çalışmalar var araştırabilirsiniz.

    ayrıca bu depremde depremde yıkılan kadar yıkılmayan bina da var, bunlarda deprem izolatörü mü vardı? deme ki izolatör olmadan da ayakta kalıyor. altı üstü 3-5 katlı konutlar. mis gibi yönetmeliğimiz var, çalmadan çırpmadan, adam gibi denetlenerek o yönetmeliklere uygun yapılar zaten ayakta kalıyor.

    ayrıca hadi her binaya izolatör yapalım diyelim, o maliyet de daire fiyatlarına, o da kiralara yansıyacak değil mi? türkiye'de zaten ev almak hayal, kiracı olmak işkence olmuş. bizim insanımızın binasına izolatör yaptıracak refah seviyesi yok malesef. yapmayın allah aşkına, mantolama yaptıramıyorsun insanlara, her ay 2 katı ısınma parası vermeyi göze alıp mantolamaya gereksiz maliyet falan diyor.

    sismi izolatörü konusmayın boşuna, gerçekten bu topluma fayda sağlayacak tartışmalar yaratkamk istiyorsanız

    imar affı gibi saçmalıklra kim müsade etti
    tmmob yetkileri neden kısıtlandı
    bu ülkede asgari ücretin altında çalışan, işszilikten intihar eden mühendisler mimarlar neden var?
    mühendisler, mimarlar, teknikerler diplomalarını neden kiralatıyor , nasıl göz yumuluyır
    beton numune testlerindeki usulsizlükler nasıl yapılıyor, bunlar neden denetlenmiyor
    bir şantiye şefi hayatında gitmediği şantiyenin nasıl şefi olabiliyor?


    ve daha sayamadıgım pek çok şey konusulmalıdır, tartışılmalıdır.

    20 yıldır bunlr tartışılmadıgı için bu durumdayız. bu konuları 20 yılda bir tartışırsak biz daha çok can kaybederiz
  • 10-02-2023, 18:30:14
    #18
    yilmazsocial.com
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deprem izolatörleri her yapı için yararlı değildir. her konuda oldugu gibi, bu konuda da mühendislerin hesabı kitabı, optimizasyonu konusur. bu konuda çalışmalar var araştırabilirsiniz.

    ayrıca bu depremde depremde yıkılan kadar yıkılmayan bina da var, bunlarda deprem izolatörü mü vardı? deme ki izolatör olmadan da ayakta kalıyor. altı üstü 3-5 katlı konutlar. mis gibi yönetmeliğimiz var, çalmadan çırpmadan, adam gibi denetlenerek o yönetmeliklere uygun yapılar zaten ayakta kalıyor.

    ayrıca hadi her binaya izolatör yapalım diyelim, o maliyet de daire fiyatlarına, o da kiralara yansıyacak değil mi? türkiye'de zaten ev almak hayal, kiracı olmak işkence olmuş. bizim insanımızın binasına izolatör yaptıracak refah seviyesi yok malesef. yapmayın allah aşkına, mantolama yaptıramıyorsun insanlara, her ay 2 katı ısınma parası vermeyi göze alıp mantolamaya gereksiz maliyet falan diyor.

    sismi izolatörü konusmayın boşuna, gerçekten bu topluma fayda sağlayacak tartışmalar yaratkamk istiyorsanız

    imar affı gibi saçmalıklra kim müsade etti
    tmmob yetkileri neden kısıtlandı
    bu ülkede asgari ücretin altında çalışan, işszilikten intihar eden mühendisler mimarlar neden var?
    mühendisler, mimarlar, teknikerler diplomalarını neden kiralatıyor , nasıl göz yumuluyır
    beton numune testlerindeki usulsizlükler nasıl yapılıyor, bunlar neden denetlenmiyor
    bir şantiye şefi hayatında gitmediği şantiyenin nasıl şefi olabiliyor?


    ve daha sayamadıgım pek çok şey konusulmalıdır, tartışılmalıdır.

    20 yıldır bunlr tartışılmadıgı için bu durumdayız. bu konuları 20 yılda bir tartışırsak biz daha çok can kaybederiz
    Para insan canından daha değerli değil bilmiyorum izalatörler hakkında detaylı bir bilgim yok ama maddi yön haricinde fayda sağlayacaksa geleceğe neden kaliteli yaşam bırakmayalım bu olmazsa bile başka önemler hakkında konuşmamız lazım herkes bir fikir atsa ortaya dağ olur