• 10-02-2023, 17:57:01
    #1
    yilmazsocial.com
    İzalatör sistemini mimar sinan bulmuş ve tüm dünya kullanıyor bizde neden yaygın değil biz bulduğumuz halde aklım almıyor

    yasa ile tüm ülkede zorunlu hale gelmeli


    https://www.youtube.com/watch?v=mLi6U7JbvcU
  • 10-02-2023, 17:58:18
    #2
    Maliyetli olduğu için yaygın olmadığını düşünüyorum.
  • 10-02-2023, 17:59:18
    #3
    yilmazsocial.com
    _cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliyetli olduğu için yaygın olmadığını düşünüyorum.
    yasalaşma ihtimali varmı peki bilgisi olan var mı twitterde tt yapsak
  • 10-02-2023, 17:59:43
    #4
    yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasalaşma ihtimali varmı peki bilgisi olan var mı twitterde tt yapsak
    Zannetmiyorum
  • 10-02-2023, 18:00:26
    #5
    Hocam bununla ilgili birçok konu açıldı , bunun maliyeti çok yüksek bir sistem, kaldı ki adam tuğladan kumdan demirden çalıyor, bu maliyetli sistem şuan istanbulda bile bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda, şuanki ekonomide birçok binayla eş değer maliyete gelen bir sistem sadece
  • 10-02-2023, 18:00:30
    #6
    Tanesi 6-7 Bin dolar deniyor. Müteahhitler bunlardan alıp takarsa nasıl biner BMW'ye Mercedes'e.

    BMW daha önemli ne yapacak izolatörü
  • 10-02-2023, 18:01:52
    #7
    Bunun maliyeti binadan fazlaya geli9yor kimse yapamaz bunu. Onun yerine alçak ve sağlam binalar yapmak lazım
  • 10-02-2023, 18:02:03
    #8
    yilmazsocial.com
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bununla ilgili birçok konu açıldı , bunun maliyeti çok yüksek bir sistem, kaldı ki adam tuğladan kumdan demirden çalıyor, bu maliyetli sistem şuan istanbulda bile bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda, şuanki ekonomide birçok binayla eş değer maliyete gelen bir sistem sadece
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanesi 6-7 Bin dolar deniyor. Müteahhitler bunlardan alıp takarsa nasıl biner BMW'ye Mercedes'e.

    BMW daha önemli ne yapacak izolatörü
    başka zaman hayatta olmaz sanırım dediğiniz gibi fakat şuan için baskı yapıp başarabiliriz belki
  • 10-02-2023, 18:04:25
    #9
    Duygularımı hapse girmeyecek şekilde ifade edemiyorum. - Feyyaz Yiğit