Hah, tamda işte bu noktada şunu söylemek istiyorum.
Kimse üzerine alınmasın beyler,
Mütehitliği gerçekten parası olan bu işin uzmanı olanlar yapsın. Maliyetli olsun sağlam olsun, daire başı parasından çıkarırlar bunun farkını merak etmeyin.
Cebinde parası olan inşaatçılığa soyunur hale geldi ülkemizde.
Çevrenizden sizde duyarsınız felanca da başlamış inşaat yapmaya diye.
Önce bunun önünü kesmek lazım, her parası olan bu işe kalkışmaması lazım, mevcut firmalara çok ağır şartlar getirmek lazım.
Bu işi hakkıyla yapabilecek potansiyelde olan firmalar yapsın, siyaset girmesin bu işlere, rüşvet girmesin, akraba ilişkisi girmesin.
Yapılamayacak hiçbir şey yok, ölümün dışında herşeye çare varmı? Var... BİTTİ