• 11-04-2009, 23:13:34
    #1
    Arkadaşlar başlat çubuğu klasik oldu hiç değişmiyor neden acaba? tema değiştiriyorum yine aynı kalıyor. sebep nedir? bana bi çare bulun ya
  • 11-04-2009, 23:17:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Temayı Windows XP yaptığında düzelmesi lazım
  • 11-04-2009, 23:21:20
    #3
    Görev(Başlat) çubuğunu görebileceğimiz bir görüntü koyabilir misin? ( Farklı bir tema ile farklı Görev(başlat) çubuğu olsun.)
  • 11-04-2009, 23:33:59
    #4
    klasik temayı kullan şahsen ben onu kullanıyorum göz almıyor hiç
  • 12-04-2009, 07:20:36
    #5
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klasik temayı kullan şahsen ben onu kullanıyorum göz almıyor hiç
    Galiba Haklısın. Zaten Tema Dosyalarının Hiçbiri Gözükmüyordu. en iyisi klasik sanırım. yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkürler..
  • 12-04-2009, 10:49:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben yinede söyleyeyim masaüstünde sağ tıkla > Özellikler> Temaları seç oradan Windows Xp yi seçeceksin düzelir. tema olarak Windows 7 teması var öneririm Konusu burada