Konu
Başlat Çubuğu Klasik Oldu Değişmiyor Ya :(
12-04-2009, 07:20:36
#5
CoNDiTioNaL
By_ReFLeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
klasik temayı kullan şahsen ben onu kullanıyorum göz almıyor hiç
Galiba Haklısın. Zaten Tema Dosyalarının Hiçbiri Gözükmüyordu. en iyisi klasik sanırım. yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkürler..