By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
klasik temayı kullan şahsen ben onu kullanıyorum göz almıyor hiç
Galiba Haklısın. Zaten Tema Dosyalarının Hiçbiri Gözükmüyordu. en iyisi klasik sanırım. yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkürler..